dinsdag 1 juni 2021

Quilt met een verhaal.

Deze quilt zo pas af gewerkt het is een quilt die een quiltmaat zo'n 25j geleden
begonnen was met quilten maar ze ergerde haar aan de punten die niet goed samen 
kwamen en op een gegeven moment toen we samen aan het werken waren zag ik 
die in een zak voor het groot huisvuil liggen ze wou hem niet verder afwerken ,,,,
dus heb ik hem mee genomen en nu na zoveel jaar later is die klaar ik heb met een draadje 
de punten naar beneden getrokken en ik vind het goed zo het was zonde van al die mooie
stof en het werk dus ik blij met de quilt.


 

1 opmerking:

  1. Wat goed dat je die mooie quilt gered hebt van de vuilnis!
    Zo te zien is ie prachtig, geen foutje kunnen ontdekken.
    Leuk dat hij nu klaar is en je er van kunt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen